Authentic 2 Go Instagram Follow Us on Twitter Like us on Facebook
15-04-2016

Spremni za Start

Privilegija je biti deo ovako velikog i važnog dogadjaja kao što je Beogradski maraton. AUTHENTIC2GO je ponosan na svoje klijente, ASISCS i DERBY  koji su partneri  29. Beogradskog maratona, a ponosni smo i na našu agenciju za odnose s javnošću i komunikacije koja ove godine komunicira, ali i trči maraton. Toliko smo zadovoljni da trčimo „Trku zadovoljstva“!

Rodjena sam i živim u Beogradu i milo mi je što svakog proleća mogu da se pohvalim prijateljima iz regiona i sveta da je april u Beogradu rezervisan za druženje, uživanje ali i za trčanje.

Za nas, kao Agenciju, je sreća ali i ozbiljna odgovornost  pružiti podršku nekome ko postoji 29 godina. Mislim da je autentičnost ovakvog dogadjaja izazov i prilika da pokažemo i proverimo sopstvenu Authentic2go energiju.

Beogradski maraton je važan ne samo za učesnike trke već i za sve Beogradjane, i one koji se tako osećaju, kao i za sam grad. U stvari za celu zemlju. Poruke i slike koje se tom prilikom emituju u svet su od neprocenjive važnosti kako za promociju glavnog grada, tako i Srbije.

Nekako je bilo logično da se naš klijent Derby uključi i podrži ovako veliki sportski dogadjaj. Banana je idealna sportska hrana! Osim što vole da je jedu i profesionalni trkači, i rekreativci i deca, banana je neophodna za psihičku i fizičku spremnost koju maraton zahteva. Zato je Derby spremio pet tona banana koje će učesnici konzumirati pre, tokom i nakon trke.

Derby banana ima nezamenjivu nutritivnu vrednost neophodnu svima, a posebno trkačima u tako zahtevnoj disciplini kao što je maraton.

Da li ste znali da su dovoljne samo dve banane da bi se zadovoljile (pokrile) potrebe treninga od 90 minuta? Tako da je naša preporuka  Derby banana za pobedu dana!

Asics je kao sportski brend dugogodišnji partner Beogradskog maratona, a ove godine smo se zajedno zabavljali i pripremali za maraton kroz kampanju „Stigni me ako možeš“.

Osim što je atraktivnog dizajna (nama u Agenciji su lepota i atraktivnost visoko na lestvici prioriteta), Asics oprema je najvišeg kvaliteta i kao takva je deo globalnog fenomena zvanog trčanje. Danas najveći broj učesnika na Beogradskom maratonu nosi Asics sportsku opremu, baš kao i mnogi svetski maratonci. U Asics patikama trči 50 posto trkača na Njujorškom maratonu.

29. Beogradski maraton održače se 16. aprila 2016. godine. Prijavljeno je skoro 6.000 učesnika iz čitavog regiona, Evrope i sveta čime je novi rekord već postavljen.

Beogradski maraton je najveća i najmasovnija manifestacija u regionu koja je odlukom Skupštine grada proglašena za dogadjaj od posebnog značaja za grad Beograd.

Mi agenciji Authentic2Go se zbog svega ovoga osećamo posebno. Nadahnuti smo i spremni. 

Kao i svi takmičari i učesnici s nestrpljenjem očekujemo START 29. Beogradskog maratona.

 


Dragana Jelić

 

 

 

 

Autor:

© 2014 Authentic2go. Sva prava zadržana. Designed & developed by Web Factory