Izvor: Nedeljnik
Moj najjači utisak na poslednjem Sajmu knjiga bilo je potpisivanje knjige „Drugi krug“ Svetislava Basare i Miljenka Jergovića. Jesam veliki obožavalac Basarine proze, ali highlight je ipak scena njihovog zajedničkog predstavljanja. Zajedničkog! Vizuelni doživljaj je neprocenjiv, a čitalačka glad duplo zadovoljena.
Na briljantan i džentlmenski način ukrstili su svoja oštra pera. Pronicljivo i duhovito još jednom nam pojasnili i srpsku i hrvatsku stvarnost. Našu stvarnost! U svojoj prepisci inteligentno i šarmantno analiziraju i kritkuju balkanske dogadjaje, ali i balkansku narav i navike nudeći sadržaj koji je atraktivan čitavom regionu.
Sadržaj koji je atraktivan čitavom regionu!
To je ključna ideja kada je i moj posao u pitanju. Naša agencija, ne samo da razmišlja regionalno, već se tako i predstavlja i ponaša. Verujem da je mnogo više sličnosti koje nas spajaju od različitosti koje nas razdvajaju. Kada kažem nas, mislim na sve bivše republike SFRJ. Mi jesmo istorijski, kulturološki i ekonomski povezani. Činjenica je da državne granice postoje, ali postoje i zajednička interesovanja i potrebe. Tako smo svi iz Srbije našli način da, dana kada je Milanović zatvorio granične prelaze, stignemo do Rovinja na Weekend Media Festival. Povezani smo. I imam utisak da je sve više i poslovnih i emotivnih veza.
S interesovanjem pratimo šta se dešava preko plota, ali znam da se i u naše dvorište s velikom radoznalošću zaviruje. Raduje me što Nedeljnik danas možete da kupite na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, što ga možete pročitati u centru Ljubljane, Crnoj Gori, Makedoniji i Republici Srpskoj. Što ga s ponosom poklanjam svojim prijateljima u Bosni i Hercegovini.
Raduje me što svi u čitavom regionu imamo priliku da čitamo najbolje autore i da budemo u toku sa aktuelnim temama. Što smo u prilici da dobijemo i konzumiramo regionalni sadržaj.
Raduje me što Beograd jeste centar sveta. Regiona sigurno. Rodjena sam i živim u gradu koji s lakoćom zavodi sve moje prijatelje s bližih i udaljenijih geografskih koordinata . Autentičnost Beograda i priče koje nemaju kraja su sada zajednički folder sećanja i planova našeg regionalnog tima.
Naši klijenti nastupaju i komuniciraju regionalno. Smatram da je to pravi način u ovom vremenu koje nas oblikuje i prostoru koji nas definiše.
Proteklih godinu dana (našu prvu godinu poslovanja agencije) najviše vremena smo proveli u gradovima bivših republika. Ljubljana, Zagreb, Sarajevo, Beograd. Nekada su najbolje ideje nastajale na turbulentnih 7000 m iznad zemlje, na makadamskom putu Istre, ali i na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala. U agenciji imamo internu šalu da radimo usput, što u stvarnosti znači na putu, dok putujemo. To su i najdragoceniji momenti. Slučajni ili dugo planirani susreti. Upoznavanja u kojima se gube generacijske, nacionalne, verske ili bilo koje druge razlike. Jedino je važna energija! Authentic2go ima dobru energiju. Takvi su nam i klijenti. To nije pitanje sreće, već izbora.
Bili smo i na Bliskom istoku, a želja i plan nam je da sledeći poslovno-investicioni forum u Ujedinjenim Arapskim Emiratima ponovimo sa kompanijama iz čitavog regiona. Aktivnosti na regionalnom nivou jesu most izmedju nacionalnih realnosti i globalnih prioriteta. U eri ubrzane ekonomske globalizacije neophodno je da svi mi, i pojedinci i kompanije i Vlade koristimo svaku prilku, da konkretnimučešćem i kroz zajedničku saradnju sprovodimo ekonomski i društveni napredak.
Sigurna sam da imamo veći potencijal kada nastupamo udruženo. Takav nastup je važan zato što dozvoljala manjim zemljama, kao što su naše, da budu ozbiljnije primećene u globalnom poretku.
Prijatelji i poslovni saradnici agencje Authentic2go žive od Vardara do Triglava, ali i u Emiratima. Različitih su krvnih grupa i konfekcijskih brojeva, ali potpuno jednaki u želj i potrebi za kreiranjem lepše i bolje stvarnosti. Za nas ne postoje fizičke i mentalne granice. Imamo jasno definisane buduće zajedničke ciljeve, a ako do njih kao i do sada budemo stizali sa puno druženja i zabave, tim bolje i draže. Trenutno smo aktivni na projektu koji bi kroz sport trebalo da ujedini čitav region. Nadam se da ćemo pojedinačno biti odlični promoteri, a da ćemo kao tim još jednom odigrati najbolje. Znamo koji nam je cilj, imamo spremnu strategiju i dobru taktiku. Poštujemo pravila igre, saigrače i naravno protivničke igrače.
Posle prve godine rada agencije, ponosna sam što mogu da kažem kako je Authentic2go mlada i nezavisna agencija za odnose s javnošću i komunikacije, koja već ima prepoznatljivu i snažno povezanu mrežu saradnika iz čitavog regiona. Stalno uvećavamo dobru energiju I na dobar način je razmenjujemo. Fokusirani smo na uspeh i imamo visoke standarde. Drugi nas opisuju kao dinamične i zahtevne, elegantne i pouzdane. Ja ipak najviše volim da naglasim kako smo autentični.
Prva godina je iza nas.
Vreme je za “Drugi krug”.
Autor: